10 comments on “Rentgenoradiometr DP-75 Polon

  1. Witam w jakim sklepie udało się dostać taki piękny (jak nowy) rentgenometr, mój mimo opisu nowy stan magazynowy wygląda jak po lll wojnie światowej.
    Pozdrawiam

  2. Mam dwa takie, kupione za niewielkie pieniądze z wojskowych zapasów nienaruszalnych, Oba nieużywane, długoletnie leżaki magazynowe. Jeden był sprawny całkowicie, drugi miał uszkodzony mikroamperomierz, przerwa w obwodzie cewki, nie do naprawienia bez specjalistycznej stacji lutowniczej. Udało mi się nabyć mikroamperomierz od DP-66 i wstawiłem go w miejsce tego uszkodzonego, ale wymagał dopasowania bocznikiem. Udało się. Oba mierzą doskonale, na najmniejszym zakresie, 0.5 mR.h na spokojnie łapią aktywność np. koszulki Aurea od lampy gazowej czy też szkło uranowe, kiedyś popularne. Podobno też duże kamienie na polu potrafią wykazywać podwyższoną aktywność, ale nie sprawdzałem tego jeszcze. Generalnie to dobry sprzęt, oczywiście ma swoje lata, ze czterdzieści, całkowicie analogowy, dość duży, ale swoja prace wykonuje dobrze. Warto go mieć, obecnie nie jest już drogi, parę lat temu był ciężko dostępnym rarytasem.

  3. Pingback: Rentgenoradiometr DP-75 Recenzja/Test po latach | Dozymetria

  4. Pingback: Dp 75 Przygotowanie Do Pracy | Rentgenoradiometr Dp-75 , Opis I Obsługa. Licznik Geigera / Dozymetr / Miernik Promieniowania/ 27902 좋은 평가 이 답변

  5. Pingback: Dp 75 Przygotowanie Do Pracy | Rentgenoradiometr Dp-75 , Opis I Obsługa. Licznik Geigera / Dozymetr / Miernik Promieniowania/ 모든 답변 - th.taphoamini.com

Dodaj komentarz